Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 9818
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Każdy użytkownik powinien zapoznać się z poniższym regulaminem!
Forum założone:
- 15.05.2007
Regulamin uległ zmianie:
- 29.05.2007
Cytat: |
Regulamin forum http://DNASH.fora.pl
1. Jeżeli zarejestrowany użytkownik nie zaloguje się na forum w okresie dwóch tygodni, otrzyma zawiadomienie od administratora lub moderatora forum, że jeśli nie zaloguje się w określonym terminie, jego konto zostanie całkowicie usunięte z forum. Jeśli natomiast wiesz, że w danym okresie nie będziesz mógł pojawić się na forum, uprzedź Administratora!
2. Administrator ma prawo do ostrzeżenia -skala- 1 do 5 w zależności od przewinienia. Gdy osiągniesz 5 ostrzeżeń, twoje konto zostanie automatycznie zbanowane na 5 lub więcej dni. Zostaniesz o tym poinformowany e-mailem lub (w przypadku jego braku) prywatną wiadomością na forum.
3. Ostrzeżenie może przyznać użytkownikowi Administrator bądź też Moderator.
4. Nie używamy wulgaryzmów.
5. Nie obrażamy pozostałych Użytkowników Forum.
6. Reklamujemy się w miejscach do tego przeznaczonych lub podpisie.
7. Mamy prawo do własnego zdania ale nie wolno nam nikomu go narzucać ani obrażać go w związku z Jego odmienną opinią.
8. Na forum nie publikujemy treści pornograficznych ani adresów do nich prowadzących.
9. Piszemy na temat! Nie zmieniamy go, w przeciwnym wypadku ostrzeżenie otrzyma każda osoba która wzięła udział w niepoprawnej dyskusji, wyjątek stanowi osoba, która wraca do tematu.
10. Posty nie powinny znajdować się jeden pod drugim, chyba - że jest to konieczne i uzasadnione!
11. Każdy użytkownik powinien posiadać emblemat, mniej konieczne są sygnatury w opisach. Jednakże brak emblematu nie jest karany.
12. Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, możesz zgłosić go Administratorowi, bądź Moderatorowi opisując krótko co złego widzisz w danej wypowiedzi.
13. Kolorowe czcionki są przeznaczone dla Administratora (czerwona) i moderatorów (zielona). Żaden inny użytkownik forum nie ma prawa korzystać z kolorowych czcionek.
14. Zdjęcia i grafiki wklejamy w postaci linków.
15. W przypadku łamania regulaminu lub do jego dążenia mam prawo przydzielić ostrzeżenie lub nawet zbanować Użytkownika na czas (nie) określony.
16. Administrator ma prawo zwolnić Moderatora z pełnienia jego funkcji, jak i również zbanować na czas nieokreślony, bądź określony konto użytkownika po nadmiernym łamaniu regulaminu.
17. Treść posta powinna być rozwinięta i ściśle wiązać się z tematem rozmowy.
18. Każdy użytkownik ma obowiązek czytać nowe OGŁOSZENIA w dziale Forum.
19. Trzymamy się regulaminu!
20. Regulamin może ulec zmianie. |
Wszelkie informacje zamieszczone na forum pochodzą z:
~ [link widoczny dla zalogowanych]
Życzymy miłego postowania i zabawy na forum :
Administratorzy Forum - Magda K., Kamila
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Magda K. dnia Pią 16:53, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|